Государственное учреждение образования "Лошницкая средняя школа Борисовского района"
телефон: 75 58 98
email: loschnicaschool@rooborisov.by
222122, Борисовский район, аг. Лошница, ул. Мичурина, 23-Б

Районная неделя открытых уроков

20.12.2024
Районная неделя открытых уроков

с 18.12.2024 по 20.12.2024 педагоги школы участвовали в районной неделе открытых уроков по учебным предметам "Беларуская мова", "Беларуская літаратура", "Математика"


В рамках районной недели открытых уроков по учебным предметам "Беларуская мова", "Беларуская літаратура", "Математика" свой опыт работы представили учителя белорусского языка и литературы Ластовская Л.Г., Русских Н.С. и учитель математики Мельник Е.В.

Ластовская Л.Г.  падрыхтавала урок беларускай літаратуры ў 6 класе па тэме "Максім Танк. Верш “Восень”"

Мэта для вучняў:Мяркуецца, што вучні будуць ведаць цікавыя звесткі з біяграфіі Максіма Танка, навучацца вылучаць паэтычныя вобразы восені ў вершы  і параўноўваць іх з асабістымі асацыяцыямі, з уяўленнем паэта Максіма Танка, і мастака Юрыя Корнікава (рэпрадукцыя карціны “Залатая восень”.

Мэта для настаўніка: Стварыць умовы для раскрыцця сэнсу паэтычных вобразаў, з якіх Максім Танк складае вобраз восені.

Тып урока: урок засваення новых ведаў з элементамі тэхналогіі “Развіццё крытычнага мыслення праз чытанне і пісьмо”.

Логіка ўрока: матывацыя → актуалізацыя суб’ектнага вопыту вучняў → арганізацыя ўспрымання → арганізацыя асмыслення → праверка разумення → арганізацыя першаснага замацавання → рэфлексія.

Русских Н.С. прапанавала урок па беларускай мове ў 5 класе па тэме "Коска паміж часткамі ў  складаным сказе".  

Мэта для вучняў: Мяркуецца, што вучні будуць ведаць паняцця "складаны сказ", яго сэнсавыя магчымасці і будову са злучнікамі і без іх.

Задачы:

1. Садзейнічаць узнаўленню і паглыбленню ведаў вучняў пра складаны сказ,  уменню знаходзіць складаныя сказы ў тэксце, бачыць межы частак у складаным сказе і ставіць знакі прыпынку;

2. Стварыць умовы для развіцця ўменняў  ужываць складаныя сказы ў вусным і пісьмовым маўленні, выконваць сінтаксічны разбор сказаў, ставіць знакі прыпынку ў складаным сказе; развіваць арфаграфічную пільнасць;

3. Спрыяць выхаванню ўважлівасці, цікавасці і павагі вучняў  да  народных традыцый  

Тып урока:  камбінаваны

Дэвіз урока: “Хто працуе, таму і шанцуе” (Прыказка)

Мельник Е.В. проводила урок математики в 8 классе по теме "Теорема Пифагора".

Цель: создать условия для ознакомление учащихся с теоремой Пифагора и  ее ролью в геометрии,  использование теоремы при решении задач.

Учащиеся к концу урока будут знать теорему Пифагора, ее значение и применять теорему Пифагора при решении простейших задач.

План урока:

  • Организационный момент.
  • Проверка домашнего задания.
  • Актуализация знаний.
  • Изучение нового материала: доказательство теоремы Пифагора.  
  • Историческая справка о Пифагоре и его теореме.
  • Первичное закрепление знаний.
  • Итоги урока.
  • Домашнее задание.
  • Рефлексия
Версия сайта для слабовидящих