с 18.12.2024 по 20.12.2024 педагоги школы участвовали в районной неделе открытых уроков по учебным предметам "Беларуская мова", "Беларуская літаратура", "Математика"
В рамках районной недели открытых уроков по учебным предметам "Беларуская мова", "Беларуская літаратура", "Математика" свой опыт работы представили учителя белорусского языка и литературы Ластовская Л.Г., Русских Н.С. и учитель математики Мельник Е.В.
Ластовская Л.Г. падрыхтавала урок беларускай літаратуры ў 6 класе па тэме "Максім Танк. Верш “Восень”"
Мэта для вучняў:Мяркуецца, што вучні будуць ведаць цікавыя звесткі з біяграфіі Максіма Танка, навучацца вылучаць паэтычныя вобразы восені ў вершы і параўноўваць іх з асабістымі асацыяцыямі, з уяўленнем паэта Максіма Танка, і мастака Юрыя Корнікава (рэпрадукцыя карціны “Залатая восень”.
Мэта для настаўніка: Стварыць умовы для раскрыцця сэнсу паэтычных вобразаў, з якіх Максім Танк складае вобраз восені.
Тып урока: урок засваення новых ведаў з элементамі тэхналогіі “Развіццё крытычнага мыслення праз чытанне і пісьмо”.
Логіка ўрока: матывацыя → актуалізацыя суб’ектнага вопыту вучняў → арганізацыя ўспрымання → арганізацыя асмыслення → праверка разумення → арганізацыя першаснага замацавання → рэфлексія.
Русских Н.С. прапанавала урок па беларускай мове ў 5 класе па тэме "Коска паміж часткамі ў складаным сказе".
Мэта для вучняў: Мяркуецца, што вучні будуць ведаць паняцця "складаны сказ", яго сэнсавыя магчымасці і будову са злучнікамі і без іх.
Задачы:
1. Садзейнічаць узнаўленню і паглыбленню ведаў вучняў пра складаны сказ, уменню знаходзіць складаныя сказы ў тэксце, бачыць межы частак у складаным сказе і ставіць знакі прыпынку;
2. Стварыць умовы для развіцця ўменняў ужываць складаныя сказы ў вусным і пісьмовым маўленні, выконваць сінтаксічны разбор сказаў, ставіць знакі прыпынку ў складаным сказе; развіваць арфаграфічную пільнасць;
3. Спрыяць выхаванню ўважлівасці, цікавасці і павагі вучняў да народных традыцый
Тып урока: камбінаваны
Дэвіз урока: “Хто працуе, таму і шанцуе” (Прыказка)
Мельник Е.В. проводила урок математики в 8 классе по теме "Теорема Пифагора".
Цель: создать условия для ознакомление учащихся с теоремой Пифагора и ее ролью в геометрии, использование теоремы при решении задач.
Учащиеся к концу урока будут знать теорему Пифагора, ее значение и применять теорему Пифагора при решении простейших задач.
План урока:
- Организационный момент.
- Проверка домашнего задания.
- Актуализация знаний.
- Изучение нового материала: доказательство теоремы Пифагора.
- Историческая справка о Пифагоре и его теореме.
- Первичное закрепление знаний.
- Итоги урока.
- Домашнее задание.
- Рефлексия